Royale Bintang, Damansara.

Semalam aku ader dinner kat hotel ni, huhuhu.... mase mula2 nk g
mcm malas jer... al maklumla baju I kan sume dah ketat2... (tula bukan nyer nk diet)
So I rase mcm berat ati ckit nk pakai bju yang ketat2
kat bontut n perut tu.
Lagi pun sekarang kan aku dah muslimah, bju kemeja ketat ni dah rase x selesa nk dipakai.
Hotel ni terletaknya dekat dengan IKEA. Jadi aku pun g la mkn IKEA, wlupun datang nk dinner tp tetap g makn. sbb tula aku dh mcm tebal ckit. huhuhu.
Mkn kongsi ngan K.Diana tapi En Munir yang belanja. huhuhu.
Best... Lama sgt2 dh aku x dtg. Menu pu dh tukar.


yang tingkat 2 tu En Munir n friend punyer....


aku makan Meatball (20pcs) kongsi ngan k.diana, kepak ayam n sup.... pas mkn kitorg kene jalan ckit utk ke Hotel Royale Bintang tu. korang perhati betul2 ader 2 hotel royale ctu, 1 Royale Bintang Damansara 1 lg Royale Bintang Damansara. Tempat tuju kitorg ialah Royale Bintang Damansara.

Kitorg g hanya utk memeriahkan majlis jer. dalam kul 7pm kitorg kumpul kat hotel. Sembang2 n solat majlis start dlm pukul 8 lebih @ 9. aku x ingt cos dh penin mkn meatball byk sgt.



Starter course malam tu ialah
Kapis Teluk Ufuk Timur/ Hokkaido bay scallop with pomegranate dressing.

Nah, hamik ko, nama die extravaganza kot... hahaha tp aku rase boleh la tahan. sebab penah makan yang lagi sedap sebelum ni... Saiz hidangan sesuai la sebagai pembuka hidangan. sos die rase creamy jer, kene makan ngan buah delima tu bru sedap.
hidangan kedua die nama Sup sibongkok China selatan. k.diana kate lepas makan mesti bongkok. South China Sea White shell prawn with spinach broth... huhuhu nama omputih translate melayu mesti lawak kan.....
Indah kabar dari rupa... huhuhuhu......

Main dish die sedap... i like....
1. beras sudat rempah ratus
2. sambal sotong permata hati
3.sibiring jaguh sekampong
4. bebiri Galak Bersiram
5. Tenggiri Muara Datang Bertandang
6. Bunga Kobis megah Berseri
7.Anika Kekacang duduk bersila.


Cuba teka nama omputih die ape...
1. Briyani long grain rice with herbs
2. dried sambal squid
3. Fried chicken with curry leaf
4. Braised Lamb in qurma Gravy
5. Mackerel fillet in curry gravy
6. Dried masala coutiflower
7. lentil stew

Hahaha... ader rase mcm same x...

ni die punyer desert... tradiosional ckit... so aku kurang la mkn..
Puteri mandi dihujung hindi



aku suke washroom diorg, washroom hotel kan bersih jer... dalam toilet
ader sink n cermin... x yah siap kat luar tp sebb kat luar ader cermin besar jd boleh la buat tempat ambik gambar...




♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment