+:Jom Kita Menabung:+

Sejak dari zaman aku keje YK lg mmg aku suke simpan duit syiling,
tp byk yng dh terguna pakai n byk yg terbagi kat org lain pun
ada. ader gak yang x tahu ader mane.
But this tabung is my latest n current tabung.
Tabung tu tggi, bottle firm up plus tu...
wah tggi cite2.. klu berjaya penuh tabung tu
aku leh jd jutawan kot... hahaha...
 
Smlm tibe2 rase gatal tangan nk kire duit tu...
lame betul masa aku ambik utk kire duit tu sampai peluh2.
Jadi ini lah hasilnya....
ni syiling 50sen.... aku asing seringgit2 tau....
 
ni syiling 20sen.
 
ni syiling 10 ngan 5sen... 5sen tu dah siap tulis brape.
 
So skrg ni meh la tolong aku kire brape ader duit syiling aku ni...
klu cukup seratus nk masuk
dlm ASB. pastu kumpul blk.
cukup 100 nk masuk ASB. menabung utk hari tua...
Selamat Mengira....



♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment