Iron Man 3 - Tony Stark



Kasihnyer aku terhadap die... biar x nmpk muke kerana apa ader dgn paras rupa. hati dan kasih yang
penting. huhuu... ape yang aku angaukan ni....
dh lama simpan perasaan nak jumpe die. x sangka jumpe kat subang parade...
terserempak... gembire jer aku pusing2 die.
tp sebb aritu tertggl tepon dlm kete kat basement,
so rase agak sedikit kecewa. 
akhirnyer aku beranikan diri juga suruh k.fiz tlg ambikkan gambo.
hhuhuhu.. dalam kekalutan k.fiz yg segan n silu tu terbabas kepala
iron man aku... hahaha...

lepas jumpe patung tu aku nekad dalam ati nk g tgk... kebetulan 
mu beloved hubby to be datang jumpe aku. perancangan nyer nk g survey umah yang aku
dah cari tu, tp nasib x brape nk menyebelahi aku, umah tu dh ader org lain booking.
xpela... cr lain la...
nk d jadikan crite malam sabtu tu die ajk g tgk wayang,
huhuhu... aku ok jer. sape tolak klu rezki dtg...
tp bile g kat kaunter tiket mlm tu abis... 
midnight ader tp seat depan sekali.
gilo ko apo nk duk yng depan sekali... kuar panggung mau sakit punggung melangut...
hahaha... so aku tanye tiket utk esok...
mula2 pilih time yang awal sekali sebb esokkan tu mmg byk keje ckit...
tp full jugk...
"maaf kak tiket utk 9.10 dh penuh"
" ok, cube yang kul 10 pulak?"
"saye rase ade seat depan jer kak..."
Erm, ok. Seterusnyer la."
"yang pun maybe seat agak depan"
"ok. try la buka"
"erm... ader lagi seat"
jadi aku pun ambik yang kul 11.30...
yg aku heran bin ajaib, budak tu x nk buke dulu... main aci teka jer...


Jadi esokkan nyer aku pun g tgk....
huhuhu... best...
To my Beloved hubby to be, hope awak boleh sayang org macam mane tony stark sayang kat pepper...
Luv u tony stark = luv u my beloved hubby to be...


♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment