Bila rase diri kerdil di dunia ciptaan Allah


Merenung ke luar jendela
Melihat kebesaranNya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia

Kau berikanku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan


Kerna kau yang satu
Yang setia bersamaku
Dikalaku jatuhku bangkit kernaMu
Ku tahuku adaMu disisiku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahuku adaMu
Ku adaMu selalu


Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahuku adaMu Tuhan



Aku suke lagu ni... buat aku rase insaf ckit.... lumrah manusia bile susah bru ingat kan tuhan. aku pun, bile aku rase buntu sgt aku pasang lagu ni layan jiwe jap...
tp bru2 mmg byk dugaan buat aku rase nk nangis sentiase. aku akan duduk n munasabah diri supaya aku tenang berfikir. tahu jalan mana yang nk diambil... bile difikir2 kan kepada Allah juga kite memohon x kire la kaya mana pun kite miskin mana pun kite tggi ke pangkat kita rendah ke pangkat kite tp apabile jatuh nyer kite hanya nama Allah yang kite sebut.

~najwa latif- Adamu~

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment