Corus Paradise, Port Dickson

Lambat upload cite ni... lame dah duk kat draf... 11 sampai 13 Januari yang lepas opis buat Meeting kat Port Dickson. Ini aku excited ckit sbb bru 2 mggu masuk keje aku dah boleh outstation. Tugas aku sebagai pencatat minit. hahaha.  ingat aku ni byk idea sgt ke nk buat minit. Hentam saje la labu.
Aku gerak ke sana on 10th Jan, huhuhu, sekretariat la kan, g la survey tempat.. bukan buat ape pu g duduk2 jer... huhuhu... mula2 tu seronok aku tgk makanan. well I kan kaki makan, huhuhu. shock sebentar.


Kad makan yang hotel Corus  guna x fleksible sgt sbb mcm besar ckit. susah nk bawak g mana2. aku cadangkan diorg buat saiz kad pintu diorg lebuh kurang saiz kad pengenalan. xpun buat gelang mcm masuk water park tu... hahahaha... bijak.. bijak... anak sapa ni....

ni aku konon2 nyer nk mkn sayur byk la... tapi kesudahannya aku ambik mcm2 gak... tp buah mmg x tggl.. hotel ni tempat makan ni nama Dicksons. Chef die slalu gak kuar keliaran. klu korang nk jumpe ambik gamba boleh jer... huhuhu... tp bukan master chef selebriti tau...
pemandangan dari ruang luar. Dicksons ni ade byk ruang. Ruang luar boleh hirup angin laut... tp panas ckit klu tghari. ruang dalam ader aircond, boleh digunakan pada waktu tghari. and ruang tgh, sesuai utk org mcm aku, senang nk capai makanan sbb dekat ngan tray makanan n buah...
Pencuci mulut diorg sgt warna warni... tp kate Kol. nazari warna jer tudang rasa sama jer. MANIS... huhuhu... saya makan jer.. sume saya rase... huhuuhu...
Diorang jugak ader arkib game ni... walaupun kecil tp boleh la nk spend masa sementara nk tggu waktu makan... eh makan jer yg aku ingat. huhuhu....

Pemandangan waktu malam dari tepi pantai... sori la... guna kamera enset jer ni... nnt tukar enset best ckit la untuk upload gambar yg lg cantik


Ni sarapan tau... huhuhuhu... nasi lauk kari kambing. pagi2 pekena kambing sampai ke malam sakit kepla.... yang ni aku yang makan.

yang ni sarapan kak D makan... western gitu... tp dumpling tu mmg sedap...


 Pemandangan dari ruang mkan luar. kat tepi pandai dekat ngan tingkat bwh hotel ni ader ruang utk kite lepak2. kadang2 diorg kate ader event. Sales person die ader cite kat aku, rancangan romantika Ekin ngan Mawi ade buat kat bawah tu...


Every hotel mesti ader pool kan... ni pool side children die... huhuhu...


ni makan tgh ari ari kedua... campur western ngan kampong...


 pemandangan senja view dari bilik. bilik aku tingkat 5 waktu ni... tingkat 5 ni sama paras ngan pintu masuk die tau... tp nk ke laut korang kene turun 5 tingkat....


Aku balik bawak kenangan... First time main bowling... hahaha jakun tul... anak org asli pun pandai main... tp gambar xde aku x ambik dari kamera jabatan... next time aku cari...





♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment