Corus Paradise, Port Dickson lagi....

Untuk bengkel blueprint kali ni still buat kat Corus Paradise. Dato's punye pilihan. 
agak bosan bile dgr. aku ngan k.diana asyik bertolak tarik ngan wan n en madi.
x best la pegi tempat same 2 kali.
kali ni kitorg terpaksa pegi, 
sampai 4 org sekteriat pegi, aku, k.diana, aszwan n hazwan...
double wan...
Lebih kurang kul 10 lebih byk kitorg gerak, cian nk tggl en madi sorg2 kat opis so setle dlu ape yang boleh setle. so dari plan nk gerak kul 9 dah terpospone ke pukul 10 lebih. naik kete jabatan tau.. bergaya gitu... huhuhuhu.
sampai kat corus dalam pukul 1 lebih, almost 2 I think... Check in kul 3pm. tp sebb kitorg sekteriat leh la masuk bilik awal...
kali ni dapat tingkat 9... view dari bilik sgt2 cantik...




bilik pun agak kemas dan selesa. last time kitorg dapat bilik yg kurang ok. aircond bocor mlm kedua and tv x brape cantik siaran die. but this time, agak best dan selesa.


aku slalu ambik katil yang rapat ngan tingkap best, supaya aku leh conquer ruang tepi tu yang ader meja n kerusi tu. belakang tu ader plug yg rapat ngan katil, so i boleh la cas tepon sambil tidoq...
lagi pun aku suke lepak kat kerusi tu sambil tgk laut bila ade masa la.


 kali ni kurang ambik gambar makanan sgt sbb mcm sibuk ckit bengkel ni. makan pun terkejar2.
aku mmg suke makan sayur macam ni... so aku rase ni feveret aku la kot. daging kambing black pepper die sedap.. wlupun aku akan penin2 tp aku suke mkn...



 desert die ok la... ambik untuk ambik gambar jer ni... nampak la pulak henset buruk I tu... huhuhu
dalam kemodenan ade tradisional nyer... nampak x kuih kasturi sebelah kek tu...
x sedap pun...


Bersiap nk g men bowling... erm bowling lagi.... Ops... sori terlupa cover toilet kat blkg tu... 
huhuhuh... my mistake... t-shirt ni agak besar dan labuh, aku pakai ngan inner... sbb skrg dah kurang selesa la pakai bju tgn pendek...


ambik gambar jer lebih, huhuhu... feveret color aku sekarang ni... yellow mustard... 


posing jer lebih tu... itu belum start game lg tu. aku pose saje2. Bola pun cari yang warna pink...

Kali ni aku pegi sana bwk tshirt labuh jer, dah xde dh tshirt yang senteng2 dh. skrg ni kene cari sluar yang kurang fit jer, tp mmg aku x reti pakai sluar yang lebar2 sgt. selesa yang fit lg....






ini sarapan pagi yang feveret sekali, butter tu sedap... ari2 waktu kat sana makan 
roti bakar supaya boleh makan ngan butter tu. mlm lak makn roti ngan sup brokoli tp mostly roti tu aku
sapu butter... hahaha... ader terpikir nk bawak lari jer butter tu sbb klu nk beli mmg x tercari kat hypermarket.



makna tghari last day before blk... sebab dah nk blk makanan pun x sempat nk pilih betul2


as always, sayur tu mmg feveret aku, brokoli... huhuhu. ader smoked salmon tau. dengan daging panggang
ari asam... masak lemak ayam minang style.


sup pun ambik sbb x berkenan lansung ngan kuah2 yang ader. x ambik sup kang lekat lak...
sup ni sedap, waktu aku makan tu dah nk ujung2 time makan tghari dah pun sup ni kira last bowl la...


walaupun aku kurang berkenan ngan  desert die tp ku gagahi juga sbb nk bg cantik gambar.
tp kesudahan nyer abis sume aku makn sayang nk tggl terbiar macam tu jer cos aku ader cuit gak ckit2 sbb nk rase....

Tu la critenyer... after this insyallah nk bwak mak datng cni lak sbb aku dah kenal salesperson kat cni,
kate nyer nnt die bagi special rate klu nk datg ctu lg...
Tq Cik noor.....






♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

3 comments:

  1. kekalkan perubahan itu:)

    ReplyDelete
  2. kekalkan perubahan.tingkatkan prestasi:)hehehe

    ReplyDelete
  3. Insyaallah... saya akan berusaha lagi...

    ReplyDelete