DIY Goodies

Sabtu aritu aku sgt2 busy (sje bg busy, bukan busy sgt pun). Nak anta k.lang balik Selayang, nk tlg k.cik anta brg balik PJ... tp aku mmg ader niat nk kuar ngan K.cik cos nk ajak die g 2ply kat Klang.
pastu kami gerak g tengah bandar klang nk cari reben... terkezut aye... rambang mata... susah upenyer nk pilih reben yang sesuai... setelah 6 kedai kami berjalan aku dah jd agak feedup dah ckit... last kedai kami masuk tu aku nekad beli jer la... dah malas jalan... waktu masuk kedai tu rase mcm dh jumpe ape yang aku nk cr... nk cr sedikit brg yg nk letak dalam goodies beg aku tu... sume kedai sebelum ni aku tanya towel kecik tu sume mahal2... kat cni aku dapat yang murah. ape lagi terus ambik... towel ni k.cik sponsor...


ni 700 keping... sponsored by k.cik.... huhuhu... thank you my dear... towel ni serah kat k.lang untuk memerah otak utk bg nmpk sesuatu... hahaha... i loike..... hiasan utk towel ni aku gune reben jer ikat... ni kan majlis diy... buat la mcm mane pun janji nama die diy


Dalam kelam kabut tu k.lang tunjuk ckit macam mana idea yang die duk bayangkan dalam kepala otak die... as for me i dont care macam mana pun, janji masuk dalam beg ketas tu.....




♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment