DIY Bunga Telur.....

Ni idea k.lang... aritu aku ader buat entry bunga telur k.lang tp ni idea lain lak... die gune ketas yang lembut tu... klu ikutkan aku nk die buat yang biasa2 ajer tp of cos la kene look nice.... waktu g cr barang kat klang tu aku belikan die ketas tu untuk die test... klu cantik boleh carry on...
untuk harga barang2 utk buat tu aku rase ok kot... x mahal sgt.... 
so ari tu aku beli kan die ketas bunga tu 2 warna. warna pink ngan warne ungu (die yg pilih color ni but still in my plan la )



ketas bunga ni kitorg tgk contoh kat kedai bunga yang dah siap... k.lang kata die pandai buat yang ni so aku pun agreed utk beli die brg utk trial... so ni antara brg2 yang aku beli.


Riben color biru... ambik yng pol ko dot supaya nampak lebat....

 pembalut batang... pilih warne putih bg natural ckit....

banyak kan riben merah.... pol ko dot... bg lebat n berat.....

combined color semua... cantik... cantik....

beads utk hiasan... sepeket RM5 tau.... tp color die cantik....

so tggu lah hasil nyer... dah siap aku update gambar yang full n lengkap... thank you k.lang... anda byk meringan kan beban dibahu ini.... 


♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment