Angan- angan Donald Trump Part 1

Aku memang suke berangan, dengan harapan angan-angan tu jadi kenyataan. Sekarang ni klu ader masa lapang jer mula la aku berangan macam2. kadang2 tu tgh bawak keta pun berangan. Bahaya betul.... huhuhu... time x buat ape lg la berangan kan...huhuhu... sedih jer la pulak entry aku ni.

Antara yang aku selalu angan-angankan : -

1.    Rumah. aku nk umah yang betul2 kene ngan ape yang aku bayangkan. huhuhu. x kire la beli ke sewa ke... utk sementara sebelum betul2 kaya boleh la sewa. nnt dh betul2 kaya n x tahu nk lempar mana dh duit tu boleh la beli umah 5-6 bijik... wah.. over ko mak ngah.... untuk umah ni aku klu boleh nk yang byk bilik. umah sewa ni nk 3 bilik 2 bilik air. 1 bilik wat masterbedroom, 1 bilik wat bilik tetamu n 1 lg bilik wat bilik sidai bju. maklum lah umah kat kl ni mmg x mampu la kan nk yang ader tanah... so nk sidai bju kat mane.. sekarang setengah pemaju diorg x bg tau kite sidai2 bju kat luar tingkap... pastu aku nk hias umah aku cantik2...
umah klu ader balcony macam ni x yah la susah2 nk sidai bju dalam bilik... hahahaha.... klu dapat arrange umah ni mcm ni jer pun dah ok. x terlalu sesak. my room is my private room... ok... xnk ader sape2 pun masuk... i ngan my hubby jer. my hubby to be pun belum boleh...

nnt umah tu nk hias cantik2... master bedroom tu aku nk letak meja utk bg nmpk mcm opis ckit. pastu nk connect internet nk online sepanjang masa.. hahaha. ko dah x yah g keje ke zetty oiii... maybe aku nk wat bisnes kecik2 kot. bisnes online... hahaha... (tolong jgn lupe ni angan2 jer)
 klu dapat bilik luas boleh la mcm ni kan, tp klu saiz keseluruhan umah jer dh sama ngan saiz master bedroom , jgn mimpi la jawabnyer... tp konsep ni masih lg boleh gune... penggunaan warna pun still boleh ikut...
ni pun ok... dapat mcm ni pun dah puas ati. tp katil tu mcm x mampu jer... hahaha... (xjumpe gambar yang katil biasa2 ajer...) ni baru bahagian master bedroom. byk lg ni bahagian die... huhuhu.

Utk ruang tamu lak, aku nk yang simple yet beautiful n comfortable. ader couch, coffe table and tv pun dah cukup... umah bujang la kata kan... huhuhu...
ruang yang sempit boleh kite cover ngan penggunaan warna bg luas...huhuhu
nak mcm ni jer... mampu x abang???

ni angan2 yang tengah aku usaha kan... step by step... very litle step... hope dream come true... kite usaha ek abang... x suke la bile abang kene tido merata rata... pas kawin kite ader tempat sendiri x yah nk ggu org lain.. sbb tu org usaha kan jugak nk sewa umah tu...

ok ini untuk entry ni... part tu entry aku reveil lg ape la yang aku duk berangan sampai kene ketuk kepla ngan bos. sampai nek kete kene hon... huhuhuhu... bahaya... bahaya...

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment