Angan-angan Donald Trump - Part 2

Berangan sentiasa dengan harapan benda ni jd kenyataan. Doakan aku.

2. Klu dh ade duit nnt nk beli laptop yang cangggih. Laptop yang mampu buat semua. aku penah ader laptop, yang mula-mula aku beli laptop Dell... kirenyer aku antara org pertama badge aku pakai laptop la time masuk U tu. mggu ke 2 dah pakai laptop. X lama mane pun aku pakai laptop tu, sementer ke 3 laptop aku dah rosak... peringatan saya seorg yang sgt ganas...huhuhu... aku pun usaha beli laptop baru sendiri kali ni Dell lagi... best lagi la... dan seperti biase laptop tu rosak... sekarang ader kat my hubby to be. katenye nk perbaik... tp ntah la dh perbaiki ke belum? tp nnt aku nk beli yang baru Vaio pulak.. hahaha tinggi cite2...

laptop ni best... boleh lipat mcm tv... hhuhuhu... monitor die boleh buat mcm ni. keyboard die mcm lembut jer... syoknyer.... nknk..,..
 nmpk nipis jerkan.... huhuhu... kenipisan die lebih kurang 18mm... walaweh... nipis2....
 Berat laptop ni 1.305kg.... berat ckit dari gula sekilo... hahahaha....
 saiz monitor yang full HD ni 11.6", kecil n comel.... monitor ni boleh sleek mcm ni... n monitor die ni touch screen....
Comel la laptop ni n seperti biase harus diingatkan ini hanyalah angan2 saye... cuma minta doakan jadi kenyataan...

p.s: skrg angan2 yang nk sgt2 ialah menambah jumlah follower... x tahu nape xde org minat follow saye (sedih.....)

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment