Sibuk nyer idup......

Lama x update blog... xde crite yang mampu dicoretkan kala diri terlalu sibuk memikirkan hal-hal duniawi. huahuahua... puitis woo.... Erm... 2 minggu internet xde, diikuti dengan outstation di Johor Bahru, makanya mmg x sempat nk update blog... yang ader dalam draf x bersambung-sambung... yang dah lame simpan dalam hati dah x terluah-luah. xpela... Redha dengan ketentuan Ilahi.

sekarang ni mmg tengah sibuk urus majlis... tp malu la nk crite yang aku x mampu nk buat checklist majlis sebab semua still pending. Keje yang xde kesudahan, cuti susah dapat, half day pun x mungkin ku minta makanya.... pending... silap ari bulan pospone majlis aku....

Ya Allah... bantu hamba mu ini.... aku x tahu mana silapnyer... ape yang dirancang sume x menjadi... susah aku nk merealisasikan ape yang aku pk kat keple hotak aku ni....Agak-agak tabah ke aku untuk semua ni????

Redha dan usaha la zetty, aku kene kuat kan diri aku....

Doakan Aku.... Amin....

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment