Aidil Adha 2013

Arini genap usia perkahwinan 2 bulan 3 mggu and 5 hari... x sabar sgt nk update blog yng sekian lama x update sampai x sempat tggu bg genap 3 bln.... huhuhuhu...

Ok nk cite pasal raye aji aritu... raye pertama kami as husband n wife. kali ni raya balik umah aku, huhuhu. no fight no arguement. pemilihan kampung utk raye bergantung pada cuti. Klu cuti tu nmpk lebih byk masa utk blk umah mak aku kitorg akan blk umah mak aku. so x tentu lagi raya puase tahun depan balik raye mane...

My hubby first time raye luar dari umah die, x tahu la ape perasaan die. sbb die x luahkan kan aku. baik dari segi percakapan atau pun perbuatan... nmpak same jer... rileks jer... tp dalam ati die sape tahu....

Pagi die tepon ma (mak mentua saye) nk minta maaf, time die cakap ok jer, time aku caka ngan ma, ma nangis pulak. Cuak gak aku, aku tahu die terasa ketiadaan anak lelaki bongsu die kat umah. aku x tahu la mcm mane die selebret kat sne. harap2 sume tetap berjalan lancar. Maaf Ma xde niat nk berebut kasih sayang Mie ngan Ma. Klu boleh org nk die dahulukan Ma. Maaf ye ma.

Raya kat umah aku x semeriah yang biase kitorang sambut. along raye kampung abang emi kali ni... so nilah raye pertama walaupun raye haji adik beradik kitorang xde semua org... so mcm kurang raye ckit. nasib baik my hubby bwk ketupat dari kemaman. ader la juga rase raye nyer...

t.ari tu aku bwk abang g umah kawan aku, maisarah. dah bertahun x berjalan umah sape2. sampai x ingat dah jalan nk g umah member2. aku jugak dah disingkirkan dari team rombongan raye member2 aku sebab selalu x nk ikut g raye... huhuhu... ampun kan saye... saye ni mmg kera menyumbang... bukan ape, rase lebih selesa duk jer kat umah dari g mane2... g umah pah pun rase sgt malas... hahaha pendek kate aku ni pemalas...

So tu je aktiviti raye aku ngan hubby tahun ni. satu benda yang ralat sgt ialah aku x g ambik gambar raye ngan abang kat kedai gambar. erm... menyesal sampai sekarang.... tapi aku tetap ader gambar raye tp ni dari enset. gambar yang kitorang amabik lepas salam pagi raye...

Abang harap abang x menyesal datang raye umah saye raye aji ni...

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment