Long time no see.....

Its been a while since my lasr post. busy??? x lah. just forgot to update. ke terlupe yang aku ade blog entah... Start dr mane ek??? Byk sgt yang jadi.. Dari duk umah goyang kaki x wat ape besarkan badan n tggu rombongan meminang sampai la keluar dari umah keje ngan Guardian. Syukur sangat dapat Guardian tu, coz bru bru rase lega ckit. nk beli ape boleh gune duit sendiri, x yah minta sape2. and of coz dgn duit tu la aku start bg kat mak duit.

Kami masuk Guardian ramai2... atin, ajib aku.....

ambik kesempatan kuar cuti2 kat KLCC

Bawak budak ni... time ni die belum jd bini org lg so kitorg leh bawak kuar bia pun langit dah gelap.

The Poyos... ajib....


Time hepi....
Kat Guardian aku transfer merata. first kat Giant Shah Alam, sehari jer aku keje... pastu kene anta gi Guardian Taman Megah... siap Kak Nina anta sendiri tau... aku keje dalam dua minggu... pastu kene tukar lagi g LRKJ. Ari isnin aku masuk keje LRKJ then sbb takut ari jumaat tu aku g round dlu tgk jln n kedai macm mane... huhuhu cam lawak pun ade... hahaha... so then aku jumpe la kedai tu... waktu tu ada ina, sarah, k.yati, iman, n..... sape lagi ek x ingat la... aku la kot. eh ade lg sorg budak laki tu name ape ntah lupe... lebih kurang mcm zirul ckit... azam... yes... thats his name.. azam... so ape lg keje la aku dgn harapan aku mampu tahan dgn keje tu.....

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment