Kata Mejar Ibrahim " Bersangka Baik"

Erm, arini ari plg serabut sekali. Padahal, sepatutnya aku rileks ckit atok xde. Tp ape yg aku dgr dr org sebelah aku ni yg aku ni dilabelkan sebagai suka jaga tepi kain org. Perh... hangat kot ati. Mana x nyer, aku ni duk atas x sempat sembang ngan sape pun, trn bwh pun xde org nk layan, pelik pulak bile ader yang kata aku ni suke jage tepi kain org. Erm, n the second thing is org sebelah aku kate yang aku ni tali barut bos. ape tu??? X terpikir aku. x tahu aku ape term yang die gune. plez ek, aku ni duk opis atas pilihan atok. Hello... I'm the chosen one ok.... Wlu pun begitu, aku tetap rase sakit ati yg sgt2... Tuhan saje yang tahu betapa kecewanyer aku ni. Kate org selagi sakit hati aku sbb hal ni selagi tu la org yang buat aku sakit ati akan berdosa. Klu berasas la.... Eh lari tajuk lak... sebenarnya nk cite pasal bersangka baik. Mejar Ibrahim nyer 'Ubat Pagi'. Kate die lebih kurang mcm ni lah, x kire ape yang org lain buat ke atas kite atau org lain kite kena bersangka baik. Jd aku conclude kan kat cni org yang kate kat aku tu hanya lah untuk menaikkan semangat aku lagi untuk terus berkhidmat. Sekian terima kasih.....

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment