My Heart & Head

Penah x rase bile ati kite ni btl xde ati nk rase ape2 emosi atau perasaan??? Penah x rase keple otak betul2 dah shut down??? aku tgh rase sume 2. ati dh xde ape2 rase yg mampu nk bg ketenangan just rase yg mampu bg keserabutan. otak dh x mampu nk pk jalan keluar dah x mampu nk buat ape keputusan, dh x mampu nk serap ape2 arahan, dh x mampu nk menghantar ape2 isyarat yg mampu menenangkan ati. otak yg x mampu nk berfungsi ni dh effect ke face impresion, senyum 2 adalah 1 tindakan yg compleks untuk dibuat, bercakap pun dh rase macam kuar bahasa alien sbb otak x mampu nk anta apa maklumat. stress yg keterlaluan ni dah effect ke mood pada mula nyer dah mula menyerang tido aku. tp atleast aku ada rase geram bile bgn pg sebab aku xde kepuasan tido. tp geram 2 bukan rase yg mampu nk menaikkan semangat pun.... aku hanya berharap yang aku xkan shut down trs sampai x leh nk on blk jer. mane tahu tibe2 1 ari aku ilang keupayaan untuk buat ape2 pun coz otk dah totaly shut down.

♥ LOVE NEVER ENDS ♥ PLEASE VISIT AGAIN

No comments:

Post a Comment